دلتنگی
نوشته شده توسط : سینا بدون نادیا

نمی دونم چی بنویسم...اصلا حال خوبی ندارم....هر کار کی کنم نگار فراموش کنم از فکرم نمیره...حتی سعی می کنم ازش متنفر شم بازم نمیشه

 مث دیوونه ها ساعت 3 نصف شب رفتم جولو خونشون و محلشون آهنگ و زیاد کردمو زار زار تو ماشین گریه می کنم....وای دیگه نمی دونم چکار کنم....کاش عاشق نشده بودم

نگار بد کردی باهام

ولی هنوز دوست دارم و از خاطرم نمیری

 





:: بازدید از این مطلب : 1021
|
امتیاز مطلب : 96
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ انتشار : جمعه 22 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
zahra در تاریخ : 1392/10/7/6 - - گفته است :
سلام به منم سري بزن مرسي.

/weblog/file/img/m.jpg
@فرزاد@ در تاریخ : 1389/11/22/5 - - گفته است :
سلام به من هم سری بزن...مرسی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: