خیانت
نوشته شده توسط : سینا بدون نادیا

سلاااااام.من سینامخوبین خوشین سلامتین؟دلم یه عالمه واسه نوشتن توی وب و شما تنگ شده بود

یه معذرت خواهی می کنم وساه اینکه همونطور که می دونین این وب پاک شده بود من دوباره ساختمش آخه می دونین یه داستانایی داره که طولانیه و بدن واستون تعریف می کنم

می دونین دوباره دارم تو وب می تویسم ولی اینبار تنها

بهم خیانت شدنادیا خوردم کردبه این صورت که در تصویر مشاهده می کنین

نبینین می خندم....دلم پر از حسرت و غمههنور باور نکردممی دونین گاهی باور کردن حقیقت چقدر سخت میشه...آدم دلش می خواد هیچ وقت باور نکنه و چشماشو رو دنیا ببتده...ولی کاش میشدنه نمیشه

می دونین باز بهم خیانت شد...نادیایی که توی همین وب نوشت سینا دنیامینادیایی که نوشت هیچ وقت تنهات نمیذارم

ولی دیدین عهد و پیمونا خیلی وقتا دروغه؟

یادمه یه روز یه دختر خانومی نظر گذاشت و گفت که اسم عشق اونم سیناست ولی حسرت خورد که عشقشون مثل عشق ما نیست

حالا تموم زندگیه من حسرت و آهه....

حالا دیگه چیزی جز یه مشت خاطره و این وب ندارم

هی روزگااااارنمیدونم باید بخندم یا گریه کنم؟!

آدما چه راچت می تونن دل همدیگرو بشکونن مگه نه؟

خیلی حرف تو دلمه ولی حتی نای حرف زدنم ندارم

کاش انقدر زود دل نمی بستم و ساده عاشق نمیشدم

فک میکردم بالاخره تونستم اون کسیو پیدا کنم که تونست عشقو تو قلبم بیدار کنه ولی......دلم بازم بازیچه شد

هی خدااااا

می نویم بدون نادیا و انقد می نویسم تا خالی بشم

خوشبخت شی نادیا

دوست داشتم

دوستان بای تا های





:: بازدید از این مطلب : 1021
|
امتیاز مطلب : 96
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
emad در تاریخ : 1389/12/26/4 - - گفته است :
ای وای سینا من خیلی میومدم وبلاگتون واقعا بهتون حسودیم میشد اخه چرا واقعا نمیدونم چی بگم جزء اینکه بگم متاسفم من همچین حسی رو تجربه کردم خیلی سخته


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: